dinsdag 2 oktober 2012

Challenge #183: It's Your BIRTHDAY!

Dit kaartje ligt al te wachten van gisteren. Ik had het stempeltje klaar en daar zat ik dan.
Vanmorgen nog maar eens bekeken, maar nee er kwam maar niks. Is het nu door het druilige weer buiten dat ik in niks zin heb, ik weet het niet. Wel heb ik me geamuseerd met mijn blog een nieuw kleedje te geven. Het andere vond ik echt wel te donker .Ging normaal ook stoofvlees maken voor in de diepvries, nou uien ben ik gaan kopen en verder ben ik niet geraakt :-)
Maar uiteindelijk heb ik het kaartje toch af gekregen. De stempel vind je bij de freebees!



9 opmerkingen:

Unknown zei

Wow dit ziet er lekker sportief uit, mooi gemaakt Frouwke, zo hoop ik er ook nog uit te zien als ik 65 ben!

Susie Wusie zei

Wat een grappig kaartje....dat stempelafdrukje in combinatie met de tekst 65 jaar! Zou daar niet zo snel opkomen...maar hij is erg leuk bedacht!!!

GroetjeS suus

Ria zei

Ik vind het een hele leuke kaart.
Je blog is ook mooi geworden.
Gr Ria

Lenie zei

Wat een leuk kaartje en je blog is mooi geworden.
Groeten Lenie

jolanda zei

mooi kaartje

Anke zei

Wat een leuk kaartje.
liefs Tessa & Anke

Marianne zei

Wat een grappig kaartje is dit.
Liefs, Marianne

Nicole zei

Zo die heeft er zin in, hahaha. Leuke kaart, Frouwke. Liefs, Nicole

Margreet zei

Wat een sportieve dame zeg...is dat een zelfgebreid stukje?...origineel gedaan....dank voor al je lieve berichtjes op mijn blog!
xxx Margreet