dinsdag 9 oktober 2012

Knutselmutsendag

Vanmorgen om 11 uur in mijn auto gestapt om het hele eind naar Nijmegen te rijden. Voor mij is het een heel  eind, want we hebben 142 km op de teller staan als we aankomen.
Nu de rit is voorspoedig verlopen, ik had de zon aan de trekhaak gebonden, dus het beloofde een mooie dag te worden. Rond 12u50 kwam ik veilig en wel aan bij mijn knutselmutsje, was ik blij haar nog eens te zien! Eerst lekker broodje kaas gegeten en een heerlijke kop koffie gedronken
 ( nadat er suiker bij was toch :-))
en toen ... tja toen zijn we samen gaan shoppen. Nee geen kleren of schoenen, knutselmateriaal.
Elke winkel die maar iets kon hebben wat op een kaartje kon plakken hebben we binnenste buiten gedraaid.
En ja hoor kwam weer met een berg nieuw materiaal thuis, papier, linten, strikjes, gemskes, stempels , malletjes, hoekpons, nou je kan het zo gek niet bedenken of ik had het mee.
Kortom het was weer reuze gezellig, koffie gaan drinken, lekker gegeten, en toen ... was het plots al tijd om naar huis te gaan. Jeetje heel dat pokke end weer terug. Maar ja je moet er iets voor over hebben natuurlijk.
Nu genoeg verteld, hierdoor maar 1 kaartje vandaag, waar natuurlijk al wat nieuw materiaal in verwerkt zit.
Zoals mijn hoekpons, lintje en nieuw papier.



7 opmerkingen:

Unknown zei

He je kaartje is super Frouwke en knutselmutsje heeft echt genoten van ons dagje samen!

Anita Meijer zei

Wat leuk dat je zo een fijne dag hebt gehad met je knutselmutsje Marianne, helemaal super. Dat klinkt supergezellig. Je kaartje is top geworden Frouwke.
Liefs van Anita

Dora zei

jij hebt een fijne dag gehad ondanks de kilometers.
heerlijk rondgesnuffeld tussen de knutselspullen.
je kaart is erg mooi.
de hoekpons ziet er goed uit.
succes!
groetjes

jolanda zei

dit ook een heel mooi kaartje

Margreet zei

Tja, Frouwke, we moeten wat over hebben om een leuke dag te hebben.....maar zo te zien en te lezen was die helemaal geslaagd!
xxx Margreet

Ria zei

Leuk hoor zo,n uitstapje met je knutsel vriendin.
Ik moet nog twee weken wachten en ga dan naar de kreadoe in Utrecht.
Ik heb geen knutselvriendin dus ga maar met mijn mannetje.
Mooie kaart heb je weer gemaakt met je nieuwe spulletjes.
Gr Ria

Joke zei

Leuk kaartje en mooie aankopen gedaan.
Zijn er in Nijmegen veel hobbywinkels .
Als je weer naar Nijmegen gaat moet je eens naar Elst gaan daar is een mooie grote hobbywinkel Elst is maar een paar kilometer van Nijmegen, richting Arnhem.
groetjes Joke