maandag 22 oktober 2012

Opbrengst van vandaag!

Ja hoor vandaag ging het een stuk vlotter dan gisteren. Maar liefst 7 kaarten gemaakt .. tot nu toe ;-)
De ene is al mooier dan de andere, maar het zijn allemaal klassieke kerstkaarten.
Ik zit alleen bijna door mijn kerststerren heen, dus zal ik weer eens moeten gaan draaien, of heel lief aan mijn dochters vragen of ze mama weer eens uit de nood willen helpen. ( lukt meestal niet hoor)
Morgen moet ik werken, dus denk ik niet dat ik veel kaarten ga maken, maar nog 40 ik ben er door, voor mijn zus dan toch. Dan kan ik lekker weer gaan stempels kleuren, en blauw, geel paars en welke kleur dan ook gebruiken. lol Ik verheug me er nu al op.
Bedankt nog voor alle lieve reakties,








10 opmerkingen:

Unknown zei

Jeetje mina, heb jij vandaag wel een toillet stop gehad, wat een kaarten en ze zijn weer allemaal even mooi, stuur je kabouters eens richting Nijmegen!

Lenie zei

Zo wat ben jij aan het werk geweest met de kerstkaarten ze zijn allemaal erg mooi hoor.
groeten Lenie

Christine zei

Wat een goede knutseldag voor jouw, jij gaat als een trein Frouwke! Mooie kaartjes allemaal!
Liefs
Christine

Ria zei

Ze zijn weer heel mooi Frouwke.
Gr Ria

jolanda zei

prachtige kaartjes!

Nicole zei

Mooi, mooi, mooi!!! Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wat ben je toch weer lekker creabea bezig geweest Frouwke en ze zijn weer zo mooi geworden stuk voor stuk. Waar haal je de energie vandaan, 7 kaarten op een dag. Petje af hoor.
Liefs van Anita

Joke zei

Jeminee zoveel in een dag heb jij wel gegeten vandaag.
groetjes Joke

Joke zei

Zien er mooi uit.
groetjes Joke

ANJA 3D zei

Wat een schitterende kaarten, Frouwke. Ze zijn prachtig. Stuk voor stuk.
Liefs, Anja