maandag 15 oktober 2012

Challenge #124: Black/White + Another Color

Zo het hectische weekend is voorbij. Het was een weekend van weinig slaap en weinig thuis zijn. Maar ik heb mijn nichtje haar kleine Mauro mogen vasthouden. En echt het kind lachte zo lief naar mij :-) Mijn hart smolt van zo een glimlach. Na twee maanden dus eindelijk op kraambezoek geweest.
Daarna nog lekker frietjes gaan eten toen we het lief van de jongste naar huis gingen brengen, en daarna ... was ik clinisch dood :lol Ik ben in de zetel geploft en heb geen stap meer verzet, zelfs mijn pc niet op gezet.
En als ik dat al niet doe, dan ben ik echt doodop.
Nu vandaag toch 1 kaartje al klaar gekregen. Deze keer heb ik me laten inspireren door Christine. Zij maakt altijd van die heel mooie cas kaarten. Dus heb ik voor deze challenge het ook eens geprobeerd.




3 opmerkingen:

Unknown zei

Nou Frouwke , in mijn ogen is het geweldig gelukt, ik vind je kaartje heel mooi!

Ria zei

Mooie kaart Frouwke,de kleuren vind ik ook mooi.
Gr ria

Anita Meijer zei

Dat ben ik inderdaad niet van je gewend Frouwke dat je zo moe bent dat je geen boe of bah meer kon zeggen, maar wat gaaf dat je Mauro hebt kunnen vasthouden, wat lief is dat toch hé. Je kaartje is mooi geworden, heel leuk gedaan.
Liefs van Anita