zondag 21 oktober 2012

ISSC38 with Rosemary D.

Pfff dit is nr 150, nog 50 te gaan en ik ben klaar, en ik zal er niet kwaad om zijn :-)
Vandaag de hele dag knipvellen geknipt en plaatjes gestapeld zodat ik weer even kaarten kan maken.
Ben al mijn plaatjes beu, dus moet weer eens gaan kijken naar wat anders.
Voor de rest was het een schitterende dag vandaag, heerlijk warm herfstweer. Morgen eens kijken naar waar ik ga fietsen, want ik wil toch ergens op één of andere manier terug 2 kilo kwijt geraken. Alles begint te strak te zitten :-)
Zo , nu het kaartje dan maar, voor I spy, daar hebben ze altijd van die leuke sketches om te maken.






9 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem weer mooi!

Rachel zei

Zo...jij bent echt lekker bezig! Deze is ook weer prachtig, ik heb nog maar 6 kerstkaarten! Haha...dat strakzitten hebben allemaal wel eens last van....
groeten Rachel

Anke zei

Wat een prachtig kaartje.
liefs Anke

ANJA 3D zei

Wat een prachtige kaart, Frouwke. Maak je elk jaar 200 kerstkaarten? Ik meestal een stok of 40.
Maar mijn schoonzus wilde er al 10 een collega 20. Dus ik moet er ongeveer 70 maken en heb er nog maar 50. Moet ook nog even aan de slag. Vergeleken met jouw is het maar een beetje.
Liefs Anja

Ria zei

Leuke kaart Frouwke.
GrRia

Nicole zei

Mooie uitvoering van de sketch, Frouwke.
Liefs, Nicole

Relinde Scheepers zei

weer een leuke kaart!

grts Relinde

Marianne zei

Ik vind het een heel leuk kaartje.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Petje af hoor dat je de hele dag zit te knippen, ik zou geen schaar meer kunnen zien. Maar ik vind je kaart weer helemaal toppie geworden Frouwke, hij is super.
Liefs van Anita