woensdag 3 oktober 2012

Anything Goes Theme

Mijn nichtje wordt 30 deze maand! En mijn broer vroeg een kaartje voor haar te maken. Nu mijn nichtje is een pottenbakstertje in haar vrije tijd, dus dat is het thema van het kaartje geworden.
Ik heb gekozen voor aarde kleuren, of herfskleuren, hoe je het noemen wil.
Op de binnenkant heb ik dezelfde pot geplakt als aan de buitenkant, alleen moet dit een goudpotje worden.
Je ziet het er zitten centen in. Alle malletjes zijn van Marianne Design, behalve de fenix vanbinnen die is van Joy. De kleine bloemetjes op de labeltjes heb ik zelf gemaakt. De blaadjes zijn gemaakt met een ponsje van Nellie Snellen.  Het knipvelletje vinden jullie onder het tabblad " freebees" . Het lint " happy birthday" is van de wibra, het brede lint is van bij vancraenenbroeck.
Welkom aan mijn nieuwe volgertjes, en bedankt voor al jullie lieve reaktie's.








10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er fantastisch uit mama! Hanne gaat er heel blij mee zijn =D

Ria zei

Ik vind dit een hele mooie kaart Frouwke.
Gr Ria

Unknown zei

Wat een plaatje Frouwke, heel orgineel!

Christine zei

Heel leuk met die labeltjes!
Liefs
Christine

Margreet zei

Wat een toepasselijke kaart...geweldig gedaan!
xxx Margreet

ANJA 3D zei

Wat een leuke toepasselijke kaart.
Met een leuk thema. Je nicht vind hem vast en zeker harstikke leuk.
Gr. Anja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel persoonlijke kaart heb je gemaakt Frouwke,zelfs een plaatje van een pottenbakker!groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wauw dat heb je super gemaakt Frouwke, ik vind het schitterend.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een mooie en persoonlijke kaart.
Groeten Lenie

Dora zei

wat een leuke kaart gemaakt. super die pot!
groetjes