donderdag 18 oktober 2012

Challenge #41 - Clean & Simple

Goede morgen lieve bloggers, morgen mag ik weer eens gaan kijken voor een job, wel maar voor twee dagen, maar hebben is hebben, en krijgen is de kunst. Ik zit namelijk even thuis vermits de fordfabrieken hier stilliggen. Dus geen werk tot begin volgend jaar. Maar ik kan er heel moeilijk tegen om de hele tijd thuis te zitten, dus zoek ik zo wat werk van korte duur voor tussen door. Van de andere kant komt het natuurlijk leuk uit dat ik thuis ben, omdat ik zo mijn kaartjes voor kerst makkelijk kan klaar maken.
Nu het volgende kaartje is voor Charizma cards en moet clean en simple zijn.






5 opmerkingen:

Unknown zei

Goed gelukt Frouwke, voor mij een hele moeilijke!

Ria zei

mooie kaart Frouwke en heel apart met de strik.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje is het weer geworden Frouwke en succes morgen met solliciteren.
Liefs van Anita

Bubbles zei

Lovely card. Thanks for joining us at Charisma Cardz.
Joanne x

NGCARDS zei

Gorgeous creation hun! Thanks for playing along at Charisma! xxx