woensdag 10 oktober 2012

kerst met eigen sketch

Ja ik heb me er eens aan gewaagd. Ik heb mijn eerste sketch gemaakt. En natuurlijk een kaartje naar die sketch. Ik heb het in het paars en wit gehouden, omdat ik het rood/groen een beetje moe ben.
Voor de rest, heerlijk zitten lezen in het zonnetje daarnet. 50 tinten grijs uitgelezen, prachtig boek.
Gelukkig heb ik deel 2 en 3 ook gekocht gisteren. Kan ik lekker doorlezen.
Ik hoop dat jullie wat hebben aan de sketch, en anders .. was het leuk om ze te maken :-)
Aan mijn nieuwe blogvolgers, hartelijk welkom, hopelijk komen jullie geregeld eens langs en kan ik op één of andere manier jullie soms inspireren.
En dan nu .... eerst de sketch


en nu het kaartje :-)



6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat Knap Frouwke en het eindresultaat mag weer gezien worden!

Margreet zei

mooi kaartje met een leuke schets...ik heb hem uitgeprint en zal hem beslist een keer gebruiken!
xxx Margreet

Maris zei

mooie sketch, heel knap gemaakt hoor xx

Ria zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt en de sketch vind ik ook heel knap gemaakt.
Gr Ria

Dora zei

wauw...wat mooi zeg!
je hebt een hele leuke sketch voor jezelf gemaakt.
groetjes

Anita Meijer zei

Wat een schitterende sketch heb je gemaakt Frouwke, ik vind je kaart werkelijk super.
Liefs van Anita