donderdag 18 oktober 2012

Twisted Thursday October 18 Bingo

Vandaag is het voor restjes dag, en nee niet in de keuken maar wel in de knutselkamer.
Ik heb hier allerhande strookjes designpapier liggen, met dank aan de belgische post. Ja die zijn schuld hieraan. Hier kan je namelijk geen vierkante kaart versturen voor het normale posttarief. Vandaar dat ik ze altijd rechthoekig maak. Met als resultaat dat ik overal strookjes papier over heb natuurlijk. Nu heb ik vandaag dus besloten om mijn restjes zoveel mogelijk op te werken. Sommige kaarten kunnen daardoor wat drukker overkomen dan jullie gewend zijn van mij. Maar eerst nog een challenge kaart, strakjes krijgen jullie de kaartjes te zien die ik vandaag gemaakt heb die niet aan een challenge meedoen.
Deze is weer voor outlaw's, en het is een bingo. Ik heb bijna alles gebruikt wat op de bingo staat :p
Enkel de kant en de parels heb ik er niet op :-)
ps: knipvel van de kerstman staat bij de freebees





7 opmerkingen:

Unknown zei

Zo jij hebt de hele bingo kaart bijna verwerkt,leuk hoe je je bloem met de restanten opnieuw hebt opgebouwd en je knipvel komt er ook mooi uit zo!

Sandra zei

Yes indeed you have used almost everything on the BINGO card, in Canada/U.S.A. we call that a full card, LOL.

Nothing wrong with that either Frouwke, and thank you for sharing your card with us over at the Outlawz Twisted Thursday BINGO challenge.

Your card is beautiful, and I can see from your blog that you are getting a good start to your Christmas cards. Good for you, perhaps I should take a hint and start soon as I have so many people on my list. Thanks again,
:)S

jolanda zei

super mooi kaartje

Margreet zei

Wat knap van je om bijna de hele bingokaart te gebruiken...ik vind je kerstman het einde!!
xxx Margreet

Nicole zei

Wat een leuke 3D plaatje en je kaart is helemaal mooi, frouwke!! Net als je vorige kerstkaarten die ik weer gemist heb. Liefs, Nicole

Ria zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Frouwke.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Dan heb je superbingo Frouwke, hij is weer prachtig geworden. Top gedaan.
Liefs van Anita