donderdag 4 oktober 2012

Vrouwenkaarten

Een echt vrouwenkaartje deze keer. Mijn zus is jarig deze maand dus dat vereist een leuk kaartje.
Ik heb gekozen voor een trapkaartje, de eerste maal dat ik zo eentje maak. En vermits ik de maten
in inches had, is er dus eerst eentje in de vuilbak beland voor ik het juist had :-)
Het stempeltje is van Charlotte. Ik heb het ingekleurd met copics, die ik net gekocht heb een paar uurtjes geleden. ( speciaal gaan halen voor dit kaartje) Het papier is van papermania, de bleuberry pie.
De leuke tekst vond ik op het internet.
Het is afgewerkt met een klein zelfgemaakt bloempje, dat ik ook weer met copics heb gekleurd, dezelfde kleur als de roos op het stempeltje.Dat vind ik er nu zo leuk aan, je kan exact dezelfde kleur gebruiken.
De blaadjes onder het bloempje zijn van een pons van Nellie snellen. Voor de rest heb ik parelpen gebruikt, een strikje van me to you en een paar strassteentjes. Alleen ben ik nog niet zo handig dat ik mijn parelpen recht kan aanbrengen ;-)
 Ik hoop dat jullie het even mooi vinden als ik.
Onderaan, een tweede kaartje met hetzelfde stempeltje, andere kleurtechniek, ik heb ook hetzelfde papier gebruikt. Wel mijn nieuwe spelbinders uitgetest. Dit kaartje is voor iemand die 60 wordt.
En nu moet ik terug naar mijn kerstkaarten na dit korte intermezzo :-)




5 opmerkingen:

Unknown zei

Wow , dat zijn twee pareltjes Frouwke!

Ria zei

Schitterende kaarten.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wauw helemaal super Frouwke, schitterend zijn ze geworden.
Liefs van Anita

jolanda zei

super mooie kaartjes!
In prachtige kleur

Lenie zei

Wat een prachtige kaart voor je zus.
Groeten Lenie