donderdag 14 maart 2013

Spring kaart!

Zijn jullie die sneeuw ook zo moe? Toen ik om half vier pauze had wist ik even niet wat ik zag, weer van die witte nest die uit de lucht viel. Bah, ik wil lente! Vandaar dat ik deze keer voor een "spring"kaartje gekozen heb. Het stempeltje is er eentje van Sliekje zoals je wel ziet. Het is gekleurd met copics. Langs de rand heb ik een dun raffia koordje geplakt met geponste bloemetjes en hartjes. In het midden van de bloemetjes heb ik een druppel van de parelpen gelegd. Ik heb er speciaal nog geen tekstje op geplakt zodat ik het nog voor verschillende dingen kan gebruiken.




11 opmerkingen:

ANJA 3D zei

schitterende kaart en wat een leuke digi.
Gr. Anja

Patricia Wanten zei

Wat een leuke kaart, Frouwke. Lief plaatje en mooie kleuren. Het lijkt wel of iedereen een creatieboost heeft gekregen tijdens mijn afwezigheid (2 weken zeer druk met andere dingen.) Ik zie hier veel leuke dingen. Je kaart lentefris is schitterend en je koets is prachtig.
Groetjes

Patricia

Ria zei

Oh,wat een lief kaartje heb je gemaakt.
De kleuren vind ik ook mooie en wat een schattige digi heb je gebruikt.
Gr Ria

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Fijn weekend en groetjes Marianne

jolanda zei

mooi lief kaartje

Unknown zei

Dat is een heel knap springkaartje, top Frouwke!

Anita Meijer zei

Ah wat is die mooi geworden Frouwke, wat een superleuk model ook. En de lente laat maar komen, die sneeuw helemaal te grrrrr .... iedereen is het zo zat.
Liefs van Anita

Anke zei

Schitterend kaart. Heel mooi model ook
liefs Anke

Je@net zei

Wat leuk, Frouwke!

Lia zei

Een leuke kaart Frouwke met een prachtig model!!
Groetjes,
Lia

Relinde Scheepers zei

mooie springkaart Frouwke!

groetjes Relinde