zondag 28 oktober 2012

Challenge #28

Goede morgen, natuurlijk was ik vergeten om de klok te verzetten vanacht. Dus ik wordt wakker om half negen, hoor dat mijn dochter nog niet wakker is, dus schiet ik uit mijn bed. Want ze zou om 9 uur weer in het asiel gaan helpen vandaag. Ik zet haar snel uit haar bed, we gaan samen naar beneden. En ja dan komen we gelijktijdig tot de ontdekking dat het nog maar half 8 is.  Om 10 uur had ik dus al verse soep op het fornuis staan, en om half elf zat ik netjes gebaad aan mijn knutseltafel.
En hier zien jullie het resultaat van weer een heel leuke liftkaart.




11 opmerkingen:

Ria zei

Mooie kaart Frouwke en je was niet de enige hoor,ook ik had de klok vergeten terug te zetten.
Gr Ria

jolanda zei

prachtig kaartje

Unknown zei

Je kaartje ziet er super en het plaatje...........ja hé ;-) ?

Marjan zei

Leuke liftkaart, goed idee om er een kerstkaart van te maken! Fijn dat je meedoet met ons.

Lenie zei

Wat een prachtige kaart.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Hahaha wat ben je toch een heerlijk verstrooid typje hé, had het nog wel op mijn bericht gezet gisteren. Maar aan de andere kant had je wel lekker veel tijd vandaag en wat is je kaart schitterend geworden. En eh wat voor soep was je aan het maken, toch geen erwtensoep hé, anders kom ik een bakje bij je eten.
Liefs van Anita

Rachel zei

Prachtig kaartje! Heerlijk hè, zo'n uurtje extra!
liefs Rachel

Nadine zei

Wat een verhaal, maar vooral: wat een mooi kaartje! Je hebt goed je best gedaan met al die details! Bedankt voor je deelname!

Cornelie zei

Haha, hoe een liftkaart niet tot stand kan komen. Leuk om te lezen. Leuke kaart, fijn dat je meedoet met de LC!

Carola zei

Mooie kaart heb je gelift, luek papier.
Groetjes Carola (gastdesinger)

Nelly zei

Mooie Kaart is het geworden..
KerstPapier vind ik ook zo mooi.Echt een beeldige kerstkaart
Ben gelijk ook volger van je geworden.

Groetjes Nelly