zondag 7 oktober 2012

Kerst easel

Vandaag me nog eens heerlijk kunnen uitleven. Gisteren had het stempeltje van Sliekje al gekleurd.
Ik heb er zo naar uitgekeken om eindelijk aan haar heerlijke stempels te beginnen.
Ik mag een serie kerstkaarten maken, 25 stuks, naar eigen zin! Geweldig, eindelijk hoeft het niet rood/groen, kerstmannen en kerstrozen te zijn.  
De hele voormiddag ben ik bezig geweest aan 1 kaartje, maar het mag dan ook gezien worden.
Het papier komt van de action, mooie blokken kerstpapier hebben ze daar momenteel.
Nu ga ik stoppen met zeuren en jullie laten meegenieten.






8 opmerkingen:

Relinde Scheepers zei

leuke kaart Frouwke!

groetjes Relinde

Unknown zei

Mag zeer zeker gezien worden Frouwke, je stempeltje is ook mooi ngekleurd!

Ria zei

Wat is dit een mooie kaart Frouwke en het stempeltje vind ik ook heel leuk.
Gr Ria

Nicole zei

Zooo mooi weer Frouwke. Mooi ingekleurd ook!! Hahaha, wij hebben Steppegras op gewoon hier in Nederland in het plaatsje genaamd Drimmelen, bij restaurant Zuiderklip. Oooohhhh het was heerlijk en mijn allereerste keer. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Je mag dus nu helemaal los zoals jij ze graag wilt maken, nou het is je goed gelukt Frouwke, ik vind hem helemaal super geworden.
Liefs van Anita

jolanda zei

super mooi kaartje!

GerJanne zei

Hoi Frouwke,

wat leuk dat je een kaart hebt gemaakt met een afbeelding van Sliekje. het moel is ook erg leuk!
En de kleuren zijn echt kerstig!
gezellig dat je weer meedoet met onze challenge bij EHI

Marcella zei

Hoi

Wat een leuk model kerstkaartje
gezellig dat je weer meedoet met de challenge van EHI

Groetjes Marcella