woensdag 10 oktober 2012

ISSC36 Free for All Friday

Maak een kaart met een sketch uit het verleden. Ik heb voor een , niet zo voor de hand liggende, sketch gekozen. Uit mijn eigen was ik er nooit opgekomen. Het is geen wow kaartje geworden, maar gewoon anders, misschien zelfs een beetje gewaagd voor een kerstkaart. 
Gisterenavond had ik het opruimvirus te pakken 
maar godzijdank is het vannacht een stille dood gestorven :-) Stel je voor dat ik de hele dag aan het opruimen zou zijn, dan geraken mijn kaarten nooit op tijd af.
Nee alle gekheid op een stokje, mijn tafel heb ik toch iets of wat opgeruimd, want er was gewoon niet meer aan te werken. Nu over naar het kaartje en de sketch:







6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het een geweldig kaartje, dat gewaagde ligt mij wel!

Crea Jackie zei

Wat een leuke blog heb je met hele leuke kaarten. Ik heb al wat ideetjes opgedaan bij je en ik ben een nieuwe volger geworden :D

Groetjes van Crea Jackie.

Nicole zei

Je hebt het maar druk met je kerstkaarten, haha. Deze is ook weer schattig. Liefs, Nicole

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

marja zei

Een super kaartje, ik hou wel van dat gewaagde!!

Lieve groetjes Marja.

Vickie Z zei

Ohhh...that was a hard sketch for me...looks like you had fun with it! Thanks for playing at I Spy!