donderdag 4 oktober 2012

Verjaardagkaart

Het is midden in de nacht, ik kan niet slapen. Denk dat het verkoudheidsvirus is aangekomen. Mijn neus zit dicht, moet de hele tijd niezen. Dus heb ik mijn warme dons maar verlaten en heb mijn laptop maar terug opgezet. Even mijn nieuwe volger welkom heette, ben altijd blij als er nieuwe mensen bij komen :-)
En dan nu over naar de orde van de ... nacht? lol
Ik heb nog een verjaardagskaartje voor jullie, het is voor een man die geweldig goed kan wandelen.
Hij wordt 69 jaar. Omdat ik geen stempel vond van een wandelaar die grote stappen neemt, heb ik dit knipvel maar gemaakt. Je vind het onder de knop "freebees".


9 opmerkingen:

Lenie zei

Wat een leuke kaart en plaatje is ook erg leuk.
Beterschap en hopelijk nog wel geslapen vannacht.
Groeten Lenie

Maris zei

ach arme jij, doe kalm aan hoor, en je kaart is echt leuk supper hoor xx

Rachel zei

Beterschap.....hier is het al niet veel beter, alles en iedereen snottert, hoest en niest!!! Nou ja misschien zijn we er dan voor de rest van de winter vanaf! Wat een prachtig kaartje, geweldig plaatje!!
Liefs Rachel

Margreet zei

Prachtig kaartje met een heerlijk ventje...beterschap!
xxx Margreet

Dora zei

hahaha...zo'n leuke afbeelding. super!!
mooie kaart geworden.
groetjes

Ethel Leurs zei

Leuk kaartje met een superleuke afbeelding.
Beterschap Frouwke!!
Groetjes,
Ethel

Unknown zei

Super Frouwke!

jolanda zei

mooi grappig kaartje

Ria zei

Wat een leukerd Frouwke.
Gr Ria