vrijdag 7 december 2012

Een warme kerstkaart

Terwijl ik hier omsingeld wordt door luie katten, ben ik lekker aan het knutselen geweest. Als ik uit het raam kijk , zie ik net het vogelvoer hangen, met alle pimpelmezen er rond. Mooi om te zien, hoe slim die vogeltjes toch zijn. Het is de eerste keer dat ik zo een voeder "bakje" heb gekocht, maar ze snappen dadelijk dat er lekkers in zit. Meestal zijn ze met 5 tegelijk. Toen ik het pas had opgehangen, ging onze kater in het lang op de tak ernaast liggen. Alsof die vogeltjes hem niet zien liggen. Nu even over de kaart. Ik heb 3 challenges gecombineerd. Een sketch, een stempel en het thema Kerst. Makkelijker kon niet :-)








24 opmerkingen:

Rachel zei

Wat een prachtig kerstkaartje, je hebt de stempelafdrukjes mooi gekleurd! bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge!
liefs Rachel

Unknown zei

Heel geslaagd vind ik dit kaartje weer Frouwke en geniet van je vogeltjes, daar kan je menig staar momentjes mee vullen!

Patricia Wanten zei

Mooie kaart, grappige stempels en mooi ingekleurd. Ook de vorige creaties zijn knap en de namen voor je badkamer, dat ik knap opgelost.

Groetjes

Patricia

Ethel Leurs zei

Mooi kerstkaartje met leuke afdrukjes.
Fijn weekend,
Ethel

Margreet zei

Schattig kaartje Frouwke...leuke plaatjes en mooie details!
xxx Margreet

jolanda zei

mooi kaartje

Marga50 zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt Frouwke. Groetjes Marga.

Cat's sCrap zei

Simple and clean card. Sensible choice of colours. Nice images. Good work !

Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

Hugs from France.
Catherine.

KarinsArtScrap zei

Een super leuke kaart.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

Relinde Scheepers zei

super kaart frouwke!

groetjes Relinde

ANJA 3D zei

Deze kaart is ook schitterend. Leuke stempels.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Frouwke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Laine zei

Such a cute card. So cute images. Thank you for joining us this week at Charisma Cardz.
Hugs
Laine
X

Ida zei

Hij is weer pachtig hoor.
Liefs Ida

Marianne zei

Gaaf kaartje.
Liefs, Marianne

Ria zei

Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Frouwke,mooi hoor.
Gr Ria

Marlies zei

Mooie kaartje heb je weer gemaakt! Groetjes, Marlies

Maris zei

hi Frouwke lieve kaart heb je gemaakt, misschien wil je ook bij ons meedoen op YMAM ??

Anoniem zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge. Succes en hopelijk tot een volgende keer!
Liefs, Myriam

cristel zei

mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge
grtjs cristel

Sheryl zei

This is such a fun Christmas card. Thanks for joining us at Charisma Cardz this week, hope you stop by again soon.
Hugs Sheryl xx

Jenni zei

Aww great fun, it's a lovely card :o) Thanks so much for playing along with the Charisma girls this week, hope you have a very Merry Christmas!
Jenni x

mandy zei

Fab card Hun love the stamps you've used and the poinsettias are gorgeous :)

Thanks for joining us at Charisma Cardz

Hugs Mandy xx

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een mooi kaartje het achtergondje lijkt net geborduurd .
groetjes Rianne