dinsdag 23 april 2013

Geleend!

Gisteren kwam ik op het blog van Jannie van der Zwam en zag ik me daar een droom van een kaartje. Een modelletje dat ik nog nergens was tegen gekomen. Nu ik zou ik niet zijn mocht niet beginnen te tekenen en te tellen om het na te maken. En ja hoor na een half uurtje was ik eruit. Heb meteen ook een malletje gemaakt van het modelletje zodat jullie er ook wat aan hebben. Maar toen kwam het probleem, hoe ga ik het inkleden. Vermits ik twee stempels wou hebben die wat met mekaar te maken hadden, en geen magnolia waren. Want eerlijk ... ik ben magnolia een klein klein beetje moe gezien. Dus nog anderhalf uur pinterest uitgespit. Oh wat heb ik daar wat moois ontdekt!
Allemaal prenten uit een kleurboek (charmer coloringbook) volgens diegene die ze gepost heeft. Liegt hij/zij, ja dan lieg ik ook natuurlijk. Het zijn allemaal mannetjes met grote mutsen op, ik vind ze super schattig. Nu ja kijken jullie zelf maar!

Dit is het kaartje van Jannie!

 Zij zit te wachten tot hij bloemen brengt voor haar verjaardag!
 Zijn ze niet schattig!











17 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, dat heb je super gaaf gemaakt Frouwke, wat mooi!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gedaan Frouwkje en wat knap dat je zo'n kaart meteen weet na te maken,daar moet je wel inzicht in hebben. Leuke plaatjes ook van die "grote mutsen"hihi,lieve groetjes Miranda

Nicole zei

Heeeeeeel schattig en supermooi Frouwke!! De plaatjes zijn ook erg lief en heel mooi ingekleurd! Lief dat je voor ons het malletje met de afmetingen erbij hebt gezet. Liefs, Nicole

Joke zei

Wat knap van je en wat heb je er een gave kaart van gemaakt leuk zijn de afdrukjes.
Nog bedankt voor het patroontje van de kaart.
Groetjes joke

Anita Meijer zei

Wauw wat super Frouwke, echt geweldig hoe je dit gedaan hebt en inderdaad die stempels wat een schatjes, top meis.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Wow, dat zier er super uit Frouwke. Leuk hoe je dat zelf hebt uitgedokterd hoe die kart ineen stak. En nog leuker dat je er ons van laat mee genieten. Ik heb ook net een kaart gemaakt met dit kereltje, maar dan als postbode. Denk dat ie morgen op mijn blog komt.

Groetjes

patricia

Mieke'S zei

Heel mooi!
Super goed gemaakt!
Groetjes Mieke'S

Marianne zei

Hij is keigaaf.
Groetjes Marianne

jolanda zei

heel mooi kaartje

Marlies zei

Frouwke, wat heb je dat kaartje van Jannie mooi gelift! Prachtige plaatjes ook, inderdaad weer eens wat anders dan Magnolia. Lieve groetjes, Marlies

Ria zei

Prachtige kaart Frouwke.
Gr Ria

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten en leuk digi's. Je heb ze prachtig ingekleurd.
Bedankt voor het malletje en de digi's
Gr. Anja

Lenie zei

een prachtige kaart en mooi zo alles bij elkaar, mooie frisse kleuren ook.
leuk model zo.
groeten Lenie

** Line** zei

Wonderful lovely card! Thanks for joining us at Kartenallerlei
hugs Line

Anoniem zei

Wat een leuke kaart met van die lieve stempelkinderen.In een woord prachtig.
kuuk

die flinken Spulchen - GiselaF zei

Meine Güte ist die Karte schön, und die Faltung imponiert mir am meisten. Das muss ich auch unbedingt mal machen, danke für die tolle Inspiration.
LG Gisela
CreativAtelier - Karten und mehr

Andrea zei

What a wonderfull work!! I love it so much!!
Thank a lot for playing around with us at Kartenallerlei,
Hugs Andrea