dinsdag 12 maart 2013

een gelifte kaart

Het is hier echt freubel weer. Hier buiten ligt 15 cm sneeuw en eindelijk is het opgehouden met sneeuwen. Het was al van gisteren bezig. Via mijn knutselmaatje heb ik dit blog leren kennen van Debby.
Ze had een pracht van een verjaardagskaart gemaakt, deze heb ik gelift, en heb er een rouwkaartje van gemaakt. En ik vond hem zo mooi dat ik er  onmiddellijk 4 van gemaakt heb. Ik heb er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven. Het eerste kaartje doet mee aan de challenge bij Marianne design.




dit is het originele kaartje

en dit zijn de drie andere die ik gemaakt heb





8 opmerkingen:

Unknown zei

Ze zijn prachtig Frouwke!

Anita Meijer zei

Hier gelukkig geen sneeuw en het zonnetje schijnt zelfs, ik hoop dat het bij jullie ook snel zal verdwijnen. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Frouwke.
Liefs van Anita

Margreet zei

Ik vind ze alledrie heel erg mooi!
xxx Margreet

Anita zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt maar voor de challenge bij Marianne Design wel erg weinig MD materiaal.

Gr. Anita
MDblog

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten. Het model van je eerste kaart heb ook nog liggen. Design papier ziet erop. Ik moet hem alleen nog afmaken. Maar kan tot nu toe nog steeds niks leuks bedenken. Maar die van jouw is Prachtig.
Gr. Anja

mieke zei

Mooie , stijlvolle kaart.

Mieke, MD Challenge blog

Yvonne zei

Mooie kaarten heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MB challenge blog.

Lenie zei

zijn prachtige kaarten.
groeten Lenie