donderdag 13 december 2012

Kaartenstop ...

Het klinkt misschien vreemd, maar ik stop even mee ..... Ik ben namelijk terug begonnen met breien. Een lekker warme wintertrui voor mezelf. Nu nog hopen dat ze ook nog deze winter af gaat geraken. Alleen heb ik het meestal moeilijk met de hals en de kraag, maar dan is nog afwachten. Heb momenteel al 20 cm klaar :-)
Af en toe zal ik een foto posten, kwestie van mijn eigen aan de brei te houden. Oorspronkelijk had ik de wol gekocht voor mijn man, maar hij wil geen zelfgebreidde truien meer. Er komt ook nog wel een streep beige in , zo vanboven ergens. Ik heb een simple siersteek gebruikt zodat er schuine lijnen op komen.


11 opmerkingen:

Lenie zei

Wat een mooie trui wordt dat en veel succes met breien.
Groeten Lenie

Mieke'S zei

Mooi kleurtje!
Groetjes Mieke'S

Ria zei

Mooie kleur en het patroon vind ik ook mooi.
Suc6 met het breien.
Gr Ria

Margreet zei

Belooft een mooie trui te worden, Frouwke...hoop dat je nog wel tijd kan vinden om af en toe eens op blogs langs te komen!
xxx Margreet

Dora zei

het eerste begin is er!!
er zullen nog heel wat steekjes komen. haha..tot nu toe ziet het er goed uit. erg leuk die diagonale steek ertussen.
veel succes met het breien.
hopelijk kom je af en toe nog even langs!!
groetjes

Unknown zei

Het begin ziet er goed uit Frouwke, lekker op de bank prutsen is ook weer een poosje leuk en lekker~.

Anita Meijer zei

Ik doe het je niet na Frouwke, breien en Aniet gaat niet samen, de gaten vallen er al in als ik er alleen al naar kijk. Die van jou gaat helemaal lukken dat zie ik nu al. Heel veel breiplezier en inderdaad heel leuk als je af en toe laat zien hier op je blog hoe ver je gevorderd bent.
Liefs van Anita

Marianne zei

Zal vast heel mooi worden.
Liefs, Marianne

Relinde Scheepers zei

das even het roer om ,maar ook heel leuk dat breien,succes ermee en we zien wel hoe mooi het geworden is!

groetjes Relinde

Joke zei

Ben benieuwd naar het resultaat.
groetjes Joke

Ethel Leurs zei

het is altijd leuk om af en toe wat anders te doen dan kaarten maken. het begin ziet er goed uit Frouwke, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Fijn weekend,
Ethel