dinsdag 5 februari 2013

Frohe Ostern 10

Zo ik ben halverwege mijn paaskaartjes. Bij Stempelsonnen hebben ze weer een leuke sketch in de aanbieding :-) Maar door mijn druk achtergrond papiertje was het een beetje moeilijk om mijn kaartje te decoreren. Het paars zag je niet , het geel kwam niet mooi uit. De mal van mijn gras is eigenlijk niet lang genoeg. Dus maar schuiven, en draaien, en nog een bloemetje maken en nog eens passen. Uiteindelijk heb ik toch iets gevonden waarmee ik tevreden kan zijn. Alleen de linkerbovenhoek lijkt me nog wat leeg, maarja, dan is het zo maar. Anders is het risico weer dat het te druk gaat worden.




15 opmerkingen:

Dreja zei

Bravo! Eine ganz tolle Umsetzung des Sketches. Superschön!

Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

LG Dreja

Ria zei

Mooie kaart Frouwke
Gr Ria

Unknown zei

Ziet er weer mooi uit Frouwke en zelfs ik mis niets in de linkerbovenhoek ;-)

marja zei

Wat een prachtig kaartje Frouwke, super mooi geheel!

Lieve groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi leuk Paaskaartje.
Groetjes
Doris

Anita Meijer zei

Wat een schitterend paaskaartje Frouwke, hij is super geworden. Dank je wel nog voor het mailtje over de camera van de Aldi.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een grappige paaskaart.
groeten Lenie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Ik vind het gras prima uitkomen zo. leuke details heb je grbruikt en een Lief plaatje.
Gr. Anja

Margreet zei

Jeetje, jij gaat maar door met je Paaskaartjes....geweldig hoor...en deze heeft ook al weer zo'n leuke afbeelding!
xxx Margreet

Ethel Leurs zei

Zo frouwke jij hebt de gang goed te pakken. Je kaartje is weer prachtig.
Fijne avond!
Groetjes,
Ethel

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hop,hop,hop,dit kaartje is helemaal TOP,wat een vrolijk tafereeltje en wat een lieve voorjaarskleuren Frouwke,lieve groetjes Miranda

Tina zei

Das ist ja eine tolle Karte. Gefällt mir super.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

LG Tina

Andrea zei

Eine ganz tolle Kartenidee!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Stempelsonne!
Liebe Grüße,
Andrea

Rachel zei

Wat een leuk paaskaartje! Laat het voorjaar maar komen,,,,!

Astrid zei

Wat een schitterende paaskaart zeg, prachtig !

liefs Astrid