zondag 4 maart 2012

Bloemetjes maken

Op de beurs had ik iemand zien bloemetjes maken met een speciale pons, die hele kleine dingetjes uitponste en daar dan bloemetjes van maakte. Een heel geduld werkje, maar heel mooi. Ik ben vergeten hoe het systeem heet, het enigste wat ik wel nog weet is dat de starterskit 70 euro kostte.
Te duur voor mij, als ik niet zeker weet of het iets voor mij is. En ik zou ik niet zijn als ik het niet op mijn manier zou proberen na te doen.
Ik heb een pons gebruikt met 4 hartjes in de vorm van een klavertje.
Die hartjes heb ik in twee geknipt en ben dan aan de slag gegaan.
Het binnenste van de bloem, het stampertje is gemaakt met ijzerdraad, silicoon en glitter.
Ik ga je 5 bloemetjes laten zien, en je ziet dadelijk welk het eerst is gemaakt en welk het laatst :-)

Het uiterst rechtse bloemetje vind ik het mooiste.