zondag 26 februari 2012

3x hetzelfde maar anders :-)



9 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie Frouwke en wat komen die bloemen op je eerste kaartje geweldig mooi uit, goede koop geweest.

Ethel Leurs zei

Zo jij bent er vroeg bij Frouke, maar je kaarten zijn prachtig hoor.
Lieve groet,
Ethel

Anoniem zei

wat een prachtige kaarten.maar het duurt nog lang voor het weer kerst is.
kuuk

Nicole zei

Wat een schatjes!! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten, toch?! Hahah.
Liefs, Nicole

Ria zei

Ik vind ze heel leuk.
Gr Ria

Annette zei

Hoi Frouwke,

Nee, ik kan ook geen linkfoto van een candy meer op mijn blog plaatsen.
Dan zegt hij precies hebzelfde. Dus ik denk dat het niet gaat lukken dan. Of geloof jij er dan nog wel in dat het zo kan via photobucket?
Trouwens hele gave kaartjes heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes!
xoxo Annette

Annette zei

Het is GELUKT, Frouwke. Super bedankt voor de oplossing en het helpen. Ik ben super blij! We blijven elkaar volgen! Een fijne dag!
xoxo Annette

Mina zei

oooohhhhhh so so cute and Christmassy...gorgeous card
Mina xxx

Anke zei

Wat een schatjes.l
liefs Tessa & Anke