zaterdag 11 februari 2012

bloemen met meeldraden

Nicole, van Nicole's stamp addiction, heeft vandaag een geweldig filmpje gepost over : hoe maak ik meeldraden.
Ik vind het geweldig hoe ze het doet. Maar het is laat op de avond, en ik woon in Belgie ( lees bijna geen knutselwinkels) dus kon ik niet op jacht gaan naar micropareltjes.
Dan maar op mijn manier proberen.
En het resultaat mag er volgens mij wel wezen. 
Wat heb ik nu gedaan: Heel dunne ijzerdraad, die uit tafellint komt, in de silicoon gedoopt, en dan door de glitter gerold. Tja , dat heet roeien met de riemen die je hebt :-) 
Maar ik vind het resultaat de moeite waard om het nog meer te gaan doen, het geeft weer net dat beetje meer  aan mijn bloemetjes.
Nicole, hartelijk dank voor de heldere uitleg.



2 opmerkingen:

Unknown zei

je mag weer trots op jezelf zijn Frouwke

Jolanda zei

het geeft idd een super mooi effect!
prachtig!
grtz Jolanda