zaterdag 25 februari 2012

beurs

Vandaag naar de crea beurs in Antwerpen geweest. Het was een aangename beurs, net genoeg bezoekers, maar niet te veel zodat je nog goed aan alle kramen terecht kon.
Dit maal geen enkele stand met pergamano, wat mij wel verwonderde.Ik heb me leuk nieuw papier aangeschaf, wat parelpennen, een paar nieuwe malletjes voor de double do, en ...... het laatste nieuwe ponsset van nellie snellen. Dus ben reuze kontent met mijn nieuwe aankopen. Ik heb ook een paar, voor mij, nieuwigheden gezien, die ik , hoe kan het ook anders, weer op mijn manier ga uittesten. Het resultaat wordt natuurlijk hier gepost.
Zo kregen we aan de inkom als welkomsgeschenk een embossing stamp pad. Wist ik wat het was....? Dus even googelen, .... nu ja je moet het eigenlijk met embossingpoeder gebruiken. Dat heb ik dus niet in mijn bezit. Maar wel glitter!!!! Ja daar ben ik weer met mijn glitter, maar het lukt wel hoor :-)
Nu ga ik een paar dingen uittesten, misschien zie je morgen het resultaat.
Fijne zondag iedereen!

Geen opmerkingen: