maandag 30 april 2012

Bleu wishes

Even twee kaartjes tegelijk. Om de eenvoudige reden dat ze met mekaar te maken hebben.
Het eerste kaartje heb ik gemaakt naar voorbeeld van Dawn, het filmpje vind je hier.
Het is een eenvoudig en snel kaartje, maar toch speciaal.
Nu heb ik dat kaartje verkleind op een andere kaart gebruikt. 
Ik hoop dat jullie het resultaat even leuk vinden als ik.




 Hier kan je eventueel nog wat geld in steken.
  Achter het kleine vierkantje heb ik nog een label verstopt.

4 opmerkingen:

Berlinde zei

Leuk model van kaartje Frouwke, ook een heel goed idee om dat te verkleinen en zo op je kaartje te verwerken, super!
Nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
Lieve groetjes, Berlinde

Unknown zei

Super, mooie uitwerkingen heb je er van gemaakt!

Ria zei

Heel mooi Frouwke.
Gr Ria

marja zei

Wat een super gaaf kaartje, prachtig!!! Heel leuk modelletje.

Lieve groetjes Marja.