maandag 23 april 2012

Troost

Nog maar eens een rouwkaartje. Sorry voor de veelvuldige post maar ik heb een dagje vrij, dus kan ik me lekker uitleven in het knutselen. Zodra ik weer moet werken gaat het weer heel wat minder zijn. Ondertussen post ik lustig verder. 

 De grijze lijnen zijn getrokken met een copic. 
Het blaadje is van Marianne design.

Het leuke van je eigen bloemetjes maken is dat je steeds de juiste kleur hebt. Deze zijn gemaakt van de overschot van het achtergrond papiertje.

7 opmerkingen:

Unknown zei

wat een mooie kaart Frouwke, het doel is minder.

Marianne zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
liefs, Marianne

Astrid zei

Jammer genoeg horen deze kaartjes er ook bij, ik vind hem ontzettend mooi !

liefs Astrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaart met mooie bloemen,je hebt er echt aandacht aan besteed en dat geeft vaak ook al wat troost aan de ontvanger.Groetjes Miranda

Christine zei

Mooi met die zelfgemaakte, bijpassende bloemen!
Liefs
Christine

Nicole zei

Jij hebt inderdaad niet stil gezeten. Wat een prachtige kaarten!! Dit kaartje is ook erg stijlvol!!Mooi die bloemen. Liefs, Nicole

Ria zei

Mooie kaart.
Gr Ria