donderdag 8 november 2012

WednesdaySketch Challenge- november 7

Na mijn valpartij op het werk gisteren, toch enkel wat stijve spieren overgehouden. Godzijdank, want daar ging ik me toch ... lag languit met de platte kaas rond mij :-)
Na alle huishoudelijke klussen, die nu op mijn vrije dag moeten gebeuren, heerlijk aan de knutsel gegaan.
Mijn rouwkaarten zijn op in mijn doos, dus daar maar eerst even aan beginnen. Gisteren had ik al twee stempeltjes gekleurd dus ik kon onmiddellijk met het grote werk beginnen.
Zoals jullie wel al door hebben, doe ik iedere week mee met de woensdag sketch bij outlawz.
Heb ik daar in oktober toch gewonnen zeker!! Twee digi's van Noordesign, ben reuze nieuwsgierig. Ze zijn nog niet binnen, dus ik ben in blijde verwachting. Ze willen me blijkbaar aan het kleuren zetten, eerst de drie stempels van piggy's en nu stempeltjes van Noor. Ben ik blij dat mijn kerstkaarten achter de rug zijn, anders kon ik nog niet genieten van al dat heerlijks.
Nu mijn kaartje van vandaag, de woensdagsketch dus. Hier komt ie, het prentje heb ik gewoon via google gevonden, kleurplaten bloemen. Het is ingekleurd met copic's.







4 opmerkingen:

Jopie zei

Nou je bent er gelukkig goed vanaf gekomen en wat een bofkont met al die stempels die je gewonnen hebt, gefeliciteerd ermee.
groetjes Jopie

Anita Meijer zei

Gelukkig dat je niets gebroken hebt Frouwke, pff wat zal je geschrokken zijn. En die spierpijn eh dat is niet fijn. Maar wat heb je een mooi kaartje gemaakt, heel stijlvol. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Super meis.
Liefs van Anita

Unknown zei

Mooi werk frouwke!

Ria zei

Mooie kaart Frouwke.
Gr ria