zondag 1 juli 2012

Turbulente week

Deze keer eens gewoon wat nieuws ipv een kaartje.
Eerst en vooral was er de proclamatie van mijn jongste dochter Bianca, ze heeft uiteindelijk haar middelbare school verlaten en haar diploma gehaald. Gereed voor het hogeronderwijs, op naar het kleuterjuf worden.
Hier zie je haar ( links) met haar twee hartsvriendinnen die eveneens geslaagd zijn.

De oudste dochter, kreeg maandag te horen dat ook zij geslaagd is in haar eerste jaar hoge school, dus de dames hebben het prima gedaan dit jaar! Ik ben een trotse moeder op dit moment.

En dan was er gisteren mijn verjaardag! En wat voor een verjaardag, mijn knutselmaatje is afgekomen met haar man, ze had super leuke dingen bij. We hebben er een geweldig gezellige dag van gemaakt.
Van mijn man en kinderen kreeg ik een verrassingskado! Een broodbakmachine!
Vandaag al mijn eerste brood mee gebakken, en ja valt reuze mee voor de eerste keer, moet het wel nog proeven.
Het was dus een heel turbulente week, maar een week waarin alleen maar goed nieuws was!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Je mag zeker trots zijn, ook voor jou en Mike een pluim!

Anoniem zei

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en de schoolsucsessen van je dochters.
kuuk

Lenie zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en de schoolprestaties van de kinderen.
groeten Lenie

Nicole zei

Wat geweldig nieuws allemaal, Frouwke. Nog van harte met je verjaardag en het slagen van je dochters. Super!! Ook nog gefeliciteerd met je award en je kerstkaart is weer heel mooi. Liefs, Nicole