maandag 9 juli 2012

Een stansje en een sketch

Goede middag lieve bloggers, heerlijk zo een beetje vakantie!
Welkom aan mijn nieuwe volgster, hopelijk kan ik jou wat inspireren.
Vandaag fijn samen met mijn man een beetje gaan shoppen, dus ook weer wat papier extra gekocht, en in de Wibra hebben ze heel leuke schuimrubberen stempels, dus ook maar meegebracht.
En natuurlijk ook een klein beetje kleding ;-)
Maar nu verder met kaarten maken.
Dit kaartje doet mee aan volgende challenges:

 Voor de afwerking heb ik organza lint gebruikt, parelpen, bloemetjes en twee hartjesknoopjes.


10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwke,wat een lief kaartje heb je weer gemaakt en met de spreuk ben ik het helemaal eens,groetjes Miranda

Jolanda zei

het is een enige kaart Frouwke:0) leuk die hartjes!
grtz Jolanda

Marrie zei

Hallo Frouwke,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Ik vind je kerst kaarten ook super mooi.

Groetjes Marrie

Unknown zei

wat een dotje Frouwke, mooie details, top!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel lief kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

paper fun zei

Sweet card. So many yummy details. gorgeous buttons.

Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp.

Mari

Lenie zei

Wat een mooie kaart en leuke stempel ook gebruikt. Veel plezier met je aankopen en de creaties ermee zien we wel op je blog.
groeten Lenie

Ria zei

Leuke kaart en een lief stempeltje.
Gr Ria

CreaSjouk zei

Mooie aart zeg!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van sunday sketch & stamp.
Groetjes Sjoukje

GerJanne zei

Mooie kaaret en leuke stansjes heb je gebruikt. Dank voor je deelname bij ons van EHI.
GerJanne