vrijdag 25 november 2011

eerste challenge

Dit kaartje is het eerste kaartje dat ik maak om aan een challenge te doen. Via mijn beste knutselvriendin Marianne kwam bij KreaTeja terecht en vond daar deze challenge. Het was voor mij een hele uitdaging, die niet helemaal van een leiendakje liep.  Mijn eerste ontwerp ging dan ook resoluut richting afvalbak.
Uiteindelijk is het deze schommelkaart geworden.
Het knipvel heb ik zelf gemaakt.
Een slinger met de parelpen voor de afwerking.

een raffialintje met een dubbele knoop waarvan ik de uiteindes heb uitgerold.

En tenslotte een bloem en wat blaadjes met de malletjes van Marianne design.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig Frouwke, kan er niets anders van maken!

Christa zei

Hoi Frouwke , het is een erg mooie kerstkaart. Maar helaas zie ik geen kraft.... Volgende keer beter. Evengoed bedankt dat je hebt meegedaan bij KrejaTeja.