vrijdag 18 november 2011

rechthoekje

Zo hier is het dan, mijn eigen blogje.
Even een kleine uitleg over het [recht]hoekje.
Ik woon in België, en daar is de post vrij duur. Het wordt hier niet enkel op gewicht berekend maar ook nog op de maat. Dus als ik een vierkante kaart wil versturen, kost het mij zomaar even het dubbele van een rechthoekige kaart.
Daarom maak ik mijn kaartjes max 10,5 op 14,8 cm.
Op de meeste kaartenblogs kom ik echter steevast supermooie vierkante kaarten tegen, dus heb ik maar zelf een blog aangemaakt, met mijn rechthoekige kaarten. Misschien zijn er onder jullie die ook met dat probleem worstelen en dan hier wat inspiratie kunnen opdoen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

sucses met je nieuwe blog Frouwke

Anoniem zei

Hey Frouwke,

Mooie kaarten staan er weer op! Heel veel plezier met je blog!!!

dikke knuf Plien