dinsdag 7 augustus 2012

Mauro

Ik moet het hebben aangevoeld, met mijn babykaartjes.
Vanmorgen lag er een geboorte kaartje in mijn brievenbus. Mijn nichtje is bevallen van haar eerst kindje.
Een zoontje , genaamd Mauro.
Hoeveel het weegt of hoe groot het is weet ik nog niet, maar ik weet wel dat moeder en kind het goed maken en goed verzorgd worden door de fiere papa.
Hier is mijn  schoonzus (niet de oma) met Mauro!

Van vandaag is mijn vakantie voorbij, dus het kaarten maken zal op een lager pitje komen nu.
Maar ik zie wel dat ik weer een volger bij heb, hartelijk welkom, en hopelijk kan ik jou wat inspireren.

En nu roept de kok van dienst ( mijn oudste dochter) dat het eten klaar is, dus beentjes onder de tafel en lekker gaan eten!
Nog een fijne avond allemaal!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd tante Frouwke.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met Mauro, wat een mooie naam trouwens. Gelukkig is alles goed gegaan. Geniet er maar van weer zo'n kleintje in de familie, heerlijk.
Groetjes van Anita

Lia zei

Frouwke, wat heb je de laatste tijd weer mooie kaarten gemaakt!
En: proficiat met de kleine van je nichtje!
Groetjes,
Lia