zaterdag 16 juni 2012

Woonwagen

Toen ik dit zag was ik onmiddellijk verliefd. Het fijne ervan was dat er ook een link was naar het patroontje.
Dus alle eer gaat naar Fabienne die het patroon realiseerde voor deze woonwagen.
Mijn dank gaat uit naar Celia en Fabienne, dankzij hen heb ik hem ook kunnen maken.

 De wielen en de bloemetjes aan het venster zijn met de ponzen van Nellie snellen gemaakt.
 De bloembak is opgevuld met Sisal, dat kan je in de meeste tuincentra of soms in de action kopen.
De bloemetjes zijn zelfgemaakt.
 De klimop is van een malletje van Marianne design

 De vlinder heb ik in de wibra gehaald rond moederdag.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Wow, kanjer die je bent....wat knap en wat ziet het er mooi uit!!!!!!!!!!!!!!

Marianne zei

Wauwie!!!!!!!!!!!!!!
WAt een prachtwagen.
Mooi gedaan, mijn complimenten.
liefs, Marianne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat ziet er gezellig uit,goed gemaakt hoor!!Wat een gefriemel met dat bloembakje maar wat leuk!Groetjes Miranda

Lenie zei

Wat een schitterende woonwagen heb je gemaakt en wat een werk zeg. Ik vind hem prachtig.
Groeten LEnie

Ria zei

Oh,dit is echt mooi Frouwke,mijn complimenten.
Gr Ria

Anke zei

Wat een kunstwerk. Super
liefs Tessa & Anke

Crealin zei

Hey Frouwkje,

je woonwagen is schitterend geworden, ik heb het geluk dat ik celia's woonwagen gekregen heb :-) Ik vind je versieringen zo mooi, ook dat schattige bloembakje is supers!

Groetjes,

Lins

celia zei

Hey Frouwke,wat knap dat je hem meteen gemaakt hebt!Ook erg lief dat je me gelinkt hebt! Hij ziet er helemaal anders uit in deze kleuren, een echte vrolijke woonwagen! Knap gedaan met het bloembakje! Echt een dikke bravo hoor!!!
Veel liefs, Celia.

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart,je zou er, in het echt, in wille wonen.Wat een geduld heb je om dat te maken.
kuuk