dinsdag 22 mei 2012

trots

Met enige trots kom ik even melden dat mijn pimpelmeesjes zijn uitgevlogen! Ik heb het spijtig genoeg niet mogen zien. Maar mijn dochter zei dat ze de hele dag de kleintjes niet meer gehoord had. Dus met enige angst in het hart ben ik dan maar even in het nestje gaan piepen. En jawel hoor, helemaal leeg, zelfs geen onuitgebroedt eitje was er achter gebleven.
Een hele prestatie om je jongen groot te brengen in een tuin met 8 rovers rond je. Want ik heb namelijk 8 poezen. Dus dit jaar zijn ook mijn poezen braaf geweest!
Nog een fijne avond allemaal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wat leuk. Misschien dat de jonkjes je op een morgen wel wakker fluiten. :)
Liefs, Myriam

Ria zei

O,wat leuk.
Bij mij zit een ekster echtpaar in de boom,ik hoop de kleintjes wel uit te zien vliegen.
Gr Ria